Monday, December 17, 2012

petua cari pasangan








haritu teman tengok sembang santai bersama prof sidek..tetamu dia farrah adeeba...bincang tajuk wajarkah perempuan yang memulakan..ha lebih kurang gitu la...x ingt plak...ape yang nak teman highlight kat sini ialah kak farrah kate..kapel sume tu mmg buang mase dan...

salah 1 cara nak cari pasangan ialah LIBATKAN DIRI DALAM SOCIETY...aha...dia kata dari situ kita boleh kenal dia macam mana..kalau time masuk waktu solat...adekah dia terus nak pi solat...atau lengahkan atau tak buat lansung...masa macam di ambang susah...adekah dia nak marah2 atau tenang saje...ha dari kerja persatuan or pendapat aku jemaah..kita boleh nilai dia macam mana..menarik kan??hehhee..dan beliau pun kahwin dengan husband yang sama kerja dalam satu society..hehehe...ade banyak lagi penerangan yang bes...malangnye teman dok ingat..senonyer nak hapdate terus lepas dengo aritu tapi duk pemalaih...
Comments
0 Comments

0 ngomelan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Allah kan ade | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by Your Name :)