Thursday, June 14, 2012

sahabat ukhwahfillah PART 1



salam..hari ni aku bermiinat nak cerita pasai kawan2 mase kat sarjana dulu.bes sangat2 kawan dengan depe yg kat sarjana..sume gile2 same je perangei nye..bile kenang balik banyak sungguh kenangan yang berjaya aku cipta mase kat sekolah dulu bile ingat balik x larat nak gelak har har..aku nak cerite pasal sorang kawan aku ni name dia najwa napri..haha..name die unik...orang die pon unik..kalau duk dengan die ni memang gelak memanjang x larat aku ha..die ni memang happening gile2 jiddan haha....suke cari gaduh dengann laki tapi hakikatnya dak laki tak tahu yang die berjiwe keibuan(sambil menjueh mulut) hahaha..eh tapi memang betul pon..suke gelak panjang2 pastu buat bunyi buat bunyi ape aku tak nak bagitahu haha..lepastu suke kerek..tapi kerek tu yang bes..suke tolong kawan..suke tibe2 buat gaye pro hahah...laju lari die ni..tapi tah kenape tetibe die nak bersare dalam arena larian ni bile dah makin besar..hehhe..ramai orang minat si jua ni waktu zaman mude2 kat sekolah dulu hahha..gile2 pon jangan maen ramai bekenan...cume jual mahal je...dan ade kisah tragis di sebalik tu hahha..memang kenangan sungguh...


ade satu kisah aku nak cerita..kami ni rapat sejak f2 x silap aku.lupe pulak hehe teruk betul..dan makin rapat waktu f4 sebab ramai dah keluar pegi sekolah laen time tu...maklumla result sume warna terbang...aku ni..huhu..tapi ade je yang hebat2 stay..setie tu..waktu f3 pon dah rapat jugak sebenanrnye tapi bertambah rapat time f4 ..berape kali rapat tah hehee..ak,syam n jua..lepas tu aku n jua ade satu habit taw..suke bergaduh tapi gaduh yang x libatkan gaduh besar ke ape tapi gaduh dalaman..contoh aku ade rase kecik hati dengan jua...(bile mikior balik tahpape tah aku sensitip beno mudoh terase..kesian jua)kami balik dari prep jalan same2 tapi due2 senyap pastu mase nak sampai dorm macam buat bodoh je..tidak selalu gelak2 same2..sembang2 tahpape..tapi due2 macam kaku giler..x lame lepas tu sampai surat..hahaha..pastu saling berbalas surat..pastu elok...pastu mesti gaduh semule salah sorang merajuk haha..memang kenangan mende ni...ha tu je la ak nak cerite hehe tetibe

ade satu kisah lagi jua ni terer math..ak suke la mintak tolong die...satu ari tu ak mai dorm die..die DORM L aku DORM O..pastu jua pon ajo le dengan jayenye...memang semangat gile...tetibe...die tengah semagat2 tu die tengok aku tetido..memang kesian giler jua..aku tak tahu ape masalah aku tetibe ngantuk..teruk betul...macam nobita..isk isk....ha tu je la..ak nak cerite hehehhe..

banyak lagi kenangan aku dengan dak si jua ni..lain kali aku cerite sebab abang aku da kondem aku asyik ngadap laptop heuheuhe..
Comments
0 Comments

0 ngomelan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Allah kan ade | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by Your Name :)