Saturday, May 19, 2012

susah-susah dulu

hari ini aku terbaca status imam muda fattah dan aku betul2 sentap katenye:




Insyallah.Pagi ini akan ke Alor Gajah Melaka,forum bersama Ustaz Zulkarnain Hamzah dan Ustazah Pilihan Firuz..Moga dipermudahkanlah..

Teringat kata kata ummi

"Kalau kau nak fikir penat, ulamak dahulu, dah tak dapat nak gambarkan penatnye macam mane.Kau berjalan di jalan ni, Allah takdirkan kau, kau kuatkanlah semangat.Hakikatnya kita ini lemah.Tapi bila berjalan dengan kekuatanNya, kita akan jadi kuat.kalau kau nak rehat, banyak masa, melancong sana sini, berhentilah kerja jalan ni..Kau x akan jumpa. "
Thanks ummi.you are my princess in my heart..:')


bile agaknye aku nak faham erti bersusah dahulu...Allah..aku nak senang je dalam hidup ni sedangkan nak masuk syurga Allah mane boleh senang sesenag kacang tanah...muhasabah...

Comments
0 Comments

0 ngomelan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Allah kan ade | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by Your Name :)