Sunday, April 8, 2012

lumrah dalam bersahabat





Lumrah berkawan..

Kadang-kala sering bertengkar, ada masa baik sangat, ada masa jauh sangat..

Ada kala kita tak sependapat, aku kata itu, kau kata ini, aku faham begini, kau faham begitu, 

Kadang-kala salah faham, kadang-kala buruk sangka, apa pun yang terjadi..

Aku sentiasa ada di sini, setia menjadi teman mu, sebab aku percaya, sekali kita berkawan, selamanya kita kawan..

P/S: Jom SHARE di wall FB sahabat anda. Insyaallah, mereka akan menghargai kata-kata anda.
Ruangan Gambar ISLAMIK - Tanyalah Ustaz TV9

p/s: aha bes quote ni aku suke sangat...kepada kawan2 di luar sana jangan putus asa bila dalam bersahabat..bergaduh suma tu adelah perkara biasa dan itu sebenarnya ujian dalam bersahabat...yg jadi x eloknye bile pergaduhan itu diperpanjangkan...tu yg jadi kawan makan kawan kawan dengki kawan...haila haila..tu la besnye bile berukhuwah kerana Allah...moh kite berukhuwah kerana Allah...baru bessss
Comments
0 Comments

0 ngomelan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Allah kan ade | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by Your Name :)