Thursday, January 6, 2011

mari mengenal mufti di seluruh malaysia

salam...betemu kite lagi ye....aha...sekarang ni aku rase penin2 langau gitu sebab tadi aku makan ceklat vochelle..ingt nak makan sikit2 tapi p balun perabih sbb aku ni memang antu cekelat..haishh..tbe penin plak dah...mungkin sebab aku x bekungsi ngn rumet aku kot tu jd camni...kedekut bebeno bab2 ceklat ni..wohohoh....em aku nak cerite le kan..mase blja ngn u kamil ritu beliau ade tanye"kome taw dok tokoh islam ni..adelah name tokoh islam tu tapi x ingt plak...ramei x taw..pastu ustaz tanye lak sape mufti negeri pe tah(ni pon aku x ingt jugak...ish3)pun x taw gak..mmg sentap gak a...sebab mnde kacang tanah ni pon x taw...ish2..padahe kalu sebut sal artis kemain ag..tambah2 aku ni kalu ceghite artis kpop kemain laju mulut aku terangkan anu tu sapo ni sapo ish3..obah obah hai obah hai obah..ustza ade gak cite mase die cam kene berucap atas pentas kt sarawak die tanye le audeins yg ade dalam ratus gk kenal tak mufti sarawak..tapi depe x taw..tu negeri sendiri tu..padahe aku pon x ingt..aku mampu ingt mufti negeri kesayangan aku je ... Y.B. Sahibus Samahah Tan Sri Dato’ Seri Dr. Haji Harussani bin Haji Zakaria..hehhehe jadinye di sini aku nak tempelkan senarai name2 mufti di seluruh malaysia ni..bukok mate kome beso2..kite kene taw name depe ni..temasuk la diri aku ni..nnt bile org tanye dptle jwb...ye dak???jadi sesame la kite mngenali tokoh islam ni ye...ramei lagi tambah2 zaman nabi,sahabat dulu..kalau muhasabah diri aku ni balik terlampau bnyk yg aku tak tahu lagi pasal islam ni cm sirah sahabt nabi dulu name pengarang buku ni tu la..kate cintekan islam...umat islam..jadi kenele taw gak.....jadi moh le tambahkan...jgn asik nak taw name artis.biodata deme le...bukan deme kenai kite pon ...kalu kenai tokoh2 islam ni pahale insha ALLAH dpt..kalu g mengajo kt skola nnt bukan anak murid kte nak tanye eh ustzoh taw x shin dong suju tu sakit sembelit idoknye kome...ni nasiht utk diri aku ni terutamenye....moh le kite!!



Perlis
Y.Bhg. Sahibus Samahah
Dr. Juanda bin Jaya















Kedah
Y.Bhg. Sahibus Samahah Prof. Madya
Dato’ Sheikh Muhamad Baderudin bin Haji Ahmad















Pulau
Pinang
Y.Bhg. Sahibus Samahah
Dato’ Haji Hassan bin Haji Ahmad















Perak
Y.B. Sahibus Samahah
Tan Sri Dato’ Seri Dr. Haji Harussani bin Haji Zakaria















Selangor
Y.Bhg. Sahibus Samahah
Dato’ Setia Haji Mohd. Tamyes bin Abd. Wahid















Wilayah
Perskutuan
Y.Bhg. Sahibus Samahah
Dato’ Haji Wan Zahidi bin Haji Wan The















Negeri
Sembilan
Y.Bhg. Sahibus Samahah
Dato’ Haji Mohd. Yusof bin Haji Ahmad















Melaka
Y.Bhg. Sahibus Samahah
Datuk Wira Haji Rashid Redza bin Haji Md. Saleh
















Johor
Y.Bhg. Sahibus Samahah
Dato’ Haji Mohd Tahrir bin Dato’ Shamsudin















Pahang
Y.Bhg. Sahibus Samahah
Dato’ Haji Abd. Rahman bin Haji Osman















Terengganu
Y.Bhg. Sahibus Samahah
Dr. Haji Alias bin Abdullah
















Kelantan
Y.Bhg. Sahibus Samahah
Dato’ Hj. Muhamad Shukri bin Muhamad
















Sabah
Y.Bhg. Sahibus Samahah
Datuk Haji Ahmad Alawi bin Haji Adnan















Sarawak
Y.Bhg. Sahibus Samahah
Datu Haji Loling Othman bin Haji Alwi















Comments
0 Comments

0 ngomelan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Allah kan ade | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by Your Name :)