Sunday, May 16, 2010

layakkah aku??

salam...x sangke aku ade mood plak nk update blog aku yg x sberape2 nih...sbenonye hari ni ade malam kebudayaan dan keusahawanan...ade la psembhn2 dr setiap blok asrama...mule2 stat dengan psembhn blok c...blakon2 sume..x bape dengo beno...lme2 tu mule la keLAGHAannye...sdih sgt..rse cm diri aku ni dalam konset jom heboh...dengan psembahan menari..yang melenggokkan tubuh....muzik2 yang dipasang macam dalam kelab malam..teringat mase ulangtahun maktab ni yg mule2 pasang cite arab..konon la kan..lme2 cm ade konset mini dari dak2 maktab..deme nyanyi2 la ape tah..pas2 sek2 kami pakat kuo ramai2..rase cm puas sgt kuo dari dewan tu...bio sume sedo yg deme wat tu lnsg x de pekdah...HEDOINISME smate2..sdih!!dengan pakaian,mekap yg berinci2 1000 km tebalnye...sdih2..ape tujuan hidup deme sebenonye..kdg2 aku sedih..tp aku kdg2 mikior blk...layak ke aku sdih,sdgkan kdg2 tu aku wat jugak dose2 lagha...aku kdg2 malu..malu dgn Allah...aku menangisi dose2 yg aku buat...tapi aku buat balik dose2 tu...sedih sgt2....dan skrg aku sedang berperang dengan gejala hedoinisme..gejolak korea yang sngat begejolak dalam jiwe...memg,...memg sgt susah nk tgglkan...tp aku cube...DUNIE NI KAN UMPAME PERMAINAN kan???AKHIRAT JUGAK YG KEKAL....aku nk carik dalilnye...tp malas plak...dh mlm ni...yg pntg btoikan niat post mnde ni...sume KERANA ALLAH....peringtan ni tuk diri aku jugak....ASTAGFIRULLAHALAZIM....
Comments
0 Comments

0 ngomelan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Allah kan ade | Designed by www.rindastemplates.com | Layout by Digi Scrap Kits | Author by Your Name :)